این تفریحات استانبول را از دست ندهید!

همراه ما باشید تا محبوب ترین تفریحات استانبول به شما معرفی کنیم

استانبول این شهر دوست داشتنی آنقدر سرگرمی و جاذبه گردشگری داره که شاید چند هفته زمان هم کافی نباشه برای گشتن و تجربه کردن تفریحات استانبول. اگر بخوایم درباره استانبول یکم راحت تر و احساسی تر صحبت کنیم باید بگیم این شهر واقعا جادویی و پر انرژیه طوری که هر کسی که وارد استانبول میشه یه حس خاصی پیدا میکنه شاید اغراق نباشه بگیم یه حسی شبیه عاشق شدن!
بله مطمئن باشید که عاشق این شهر و زندگی پرنشاط و پر هیاهوی اون میشید چراکه همه حس انسان درگیر میکنه از تماشای چشم اندازهای ساحلی و تپه ای تا ساختمان ها و بناهای شهر و از طرف دیگه فرهنگ زنده شهر که با محاسبات جغرافیایی میشه گفت تلاقی دو دنیای غرب و شرق یا همون قاره اروپا و آسیاست.

وجود این همه جاذبه متنوع تو استانبول کار برای گردشگرها هم سخت میکنه و هم راحت!

راحت از این جهت که برای همه سلیقه ها و سن و سالی گزینه های تفریحی خیلی خوبی وجود داره و سخت از این جهت که ذهن انسان درگیر میکنه که تو یه سفر چند روز کدوم تفریحات و جاذبه هارو انتخاب کنه تا از زمان و مکان بشه بهترین استفاده رو برد و بعدا مایه حسرت تون نشه!

گشتانو اینجاست تا به شما کمک کنه یه برنامه ریزی خوب مناسب سلایق خودتون داشته باشید پس با ما همراه بشید 7 تا از بهترین تفریحات استانبول به شما معرفی کنیم.

فراموش نکنید که میتونید به صورت آنلاین و با بهترین قیمت تفریحات استانبول رو از طریق سایت گشتانو رزرو کنید. این تفریحات با سلیقه ایرانیان انتخاب شده و میشه گفت اکثر سلایق رو در بر میگیره. اگر قصد سفر به استانبول رو دارید این مطلب رو از دست ندید.
البته اگر هم تا حالا به استانبول سفر نکردید توصیه میکنیم این شهر شگفت نگیز رو در برنامه های سفر بعدی خودتون بگنجونید چون حتما ازش لذت کافی رو خواهید برد!

تور کشتی استانبول

تور کشتی استانبول

تور کشتی استانبول در میان گردشگران به ویژه ایرانیان طرفداران زیادی دارد و قطعا شرکت در این تور خاطره فراموش نشدنی خواهد بود به ویژه که همزمان با مراسم جشن بر روی کشتی از چشم اندازهای خیره کننده استانبول در زیر نورپردازی شهر لذت خواهید برد. این تور شامل پذیرایی نوشیدنی، دسر، شام و مراسم جشن می باشد و 4 ساعت از زمان شما در استانبول را به بهترین شکل ممکن پر خواهد کرد. این تور بر روی آب های آرام رودخانه بسفر که شبهای زیبایی دارد برگزار می شود و معمولا از ساعت 19 الی 20 شروع شده و تا نیمه شب سرویس دهی خواهد کرد.

موزه استانبول

تور موزه استانبول

تور موزه استانبول می تواند شامل موزه عثمانی یا بازدید از کاخ ها باشد که برای افرادی که به تاریخ و فرهنگ ترکیه و امپراتوری عثمانی علاقمند هستند گزینه ایده عالی محسوب می شود. در این موزه شبیه سازی یکی از جنگ های عثمانی نیز انجام می شود. یکی دیگر از آپشن های تور موزه بازدید از آرامگاه سلطان سلیمان و خرم سلطان که به واسظه نمایش سریال های تاریخی ترکیه وآشنایی ایرانیان از اشخاص شناخته شده تاریخ عثمانی و استانبول می باشند.

جزیره بیوک آدا
تور جزیره بیوک آدا

در دوران بیزانس این جزایر محل تعبیدگاه شاهزادگان به شمار می آمده است. در بیوک آدا هیچ وسیله حمل و نقل سوختی استفاده نمی شود و گردشگران نیز مانند مردم عادی باید از دوچرخه یا کاسکه استفاده نمایید.

در تور بیوک آدا با کشتی تفریحی سفر دریایییک و نیم ساعته بسیار زیبایی را در در پیش دارید و پس از رسیدن به محبوب ترین جزایر پرنسس یعنی بیوک آدا سوار بر کالسکه شده و دور کامل جزیره را می زنند که حدود یک ساعت طول می کشد. این تور یکی از تفریحات استانبول که توسط گشتانو پیشنهاد میشه!

تور آکواریوم استانبول

تور آکواریوم استانبول

تور آکواریوم استانبول : این آکواریوم بزرگترین آکواریوم موضوعی دنیاست و موجودات دریایی 17 منطقه جهان را به نمایش می گذارد. در آکواریوم استانبول می توانید در کنار کوسه ها غواصی کنید و یا خودتان به ماهی ها غذا بدهید که یک برنامه مفرح برای خانواده ها مخصوصا بچه ها خواهد بود.
در این آکواریوم می توانید از ۱۷ هزار جانور آبزی و خشکی‌زی بازدید کنید.

گشت خرید
گشت خرید

استانبول را میتوان یکی از بزرگترین مقاصد توریستی خرید به حساب آورد و البته محبوب ترین مقصد خرید برای ما ایرانی ها. مراکز خرید متعدد و بزرگ استانبول و البته تولیدات با کیفیت ترکیه همچنین قیمت های مناسب این تولیدات در صنعت پوشاک باعث شده تا هیچ توریستی با چمدان خالی از استانبول خارج نشه. توصیه می کنیم قبل از ورود به مراکز خرید به میزان بار مجاز پروازتون توجه کنید تا جریمه اضافه بار شامل حالتون نشه!
این گشت معمولا به صورت استاندارد 1 روز رو به خودش اختصاص میده که توسط شرکت های ارائه کننده بسته تور اجرا میشه البته پیشنهاد میکنیم خودتون به صورت انفرادی به خرید برید. میشه گفت خرید جزو محبوب ترین تفریحات گردشگری استانبول برای ما ایرانی هاست.

پارک آبی استانبول
پارک آبی استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول در  سال 1999 در بخش اروپائی شهر تاسیس شده و از بزرگترین پارک های آبی در استانبول به شمار می آید . آکوا مارین در منطقه فاتح استانبول احداث شده و سرسره های آن تا چند ساعت شمارو مشغول میکنه. این مجموعه آبی قابلیت پذیرش 3 هزار نفر را به طور همزمان داره و بازی های هیجان انگیزش برای تمام رده های سنی چه کودک و چه بزرگسال مناسب و مفرح .

خیابان گردی و تفریحات شبانه

خیابان گردی و تفریحات شبانه

شهر سرزنده استانبول برای خیلی از ایرانی ها پر از خاطرست طوری که هر وقت دربارش صحبت می کنیم لبخند به لب داریم. تو کوچه پس کوچه های استانبول میتونید به مکان های فوق العاده ای برسید، به ویژه خیابان استقلال و محله بیوقلی که غروب ها تا آخر شب زنده و پر انرژی در حال نواختن موزیک و موسیقی خیابانیه. کافه ها و خوراکی ها و گوش دادن به این همه موسیقی متنوع حس فوق العاده ای بهتون منتقل میکنه به ویژه که از نظر ترک ها خیابان استقلال جایی که باید مواظب عاشقی بود!



منبع: بلاگ گشتانو