اجاره ماشین و شرکت در نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی در این چند سال و با توجه به نیاز هرچه بیشتر و پیشرفت هر روز در زمینه صنایع مرتبط در کشور باعث شده تا تجار و علاقه مندان به این نمایشگاه ها هر ساله از آنها بازدید کنند.دغدغه اصلی افرادی که برای حضور در نمایشگاه های خارج از کشور حضور پیدا می کنند بحث حمل و نقل و دردسرهای آن می باشد.شما با اجاره ماشین در این کشور به راحتی می توانید در این نمایشگاه شرکت کنید و خودرو خود را در فرودگاه شهر مورد نظر دریافت کنید این امر بدون نیاز به دارا بودن کارت اعتباری توسط شرکت سفر کار ایرانیان میسر می باشد.شما با حضور در دفتر شرکت سفر کار ایرانیان و یا تماس با واحد فروش می توانید از قیمت های اجاره خودرو در دبی اطلاع کافی بدست بیاورید.

مزایای اجاره خودرو :

  • دسترسی سریع به نمایشگاه
  • امکان اجاره خودرو بدون نیاز به کارت اعتباری
  • مقرون به صرفه بودن
  • لذت بردن از مناظر در طول سفر
  • دسترسی به تمام هتلهای موجود در شهر
  • دسترسی سریع به اماکن تفریحی
  • آزادانه سفر کردن
  • لذت بردن از سفر
  • گذراندن اوقات بیشتر به همراه خانواده در طول سفر

نمایشگاه (ArabPlast)

نمایشگاه (ArabPlast) مربوط به صنعت پلاستیک

نمایشگاه (ArabPlast) مربوط به صنعت پلاستیک در کشور دبی از تاریخ 15 الی 18 دی 1397 بر گزار می گردد.

این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه ها در خاورمیانه در بحث صنایع پلاستیک , پتروشیمی  به حساب می آید.در این نمایشگاه که به مدت 4 روز برگزار می شود بیش از صد غرفه و از بیش از 40 کشور که محصولات خود را برای نمایش به متخصصان و تصمیم گیرندگان این صنعت به عرضه رقابت می گذارند.

اکثر فعالان در عرصه پلاستیک در کشور نیز راهی این نمایشگاه می شوند.

نمایشگاه (Viscom)

نمایشگاه (Viscom) مربوط به چاپ و فناوری ارتباطات

نمایشگاه (Viscom) مربوط به چاپ و فناوری ارتباطات واقع در کشور آلمان و شهر دوسلدورف به مدت 3 روز در تاریخ های 18 الی 20 دی ماه 1397 میزبان علاقه مندان و فعالان این عرصه می باشد.این نمایشگاه نه تنها در حوزه چاپ و فناوری های ارتباطات بلکه در حوزه نرم افزاری و حتی بازاریابی نیز فعالیت دارد.در این نمایشگاه بین المللی غرفه داران عمدتا از تجار و سرویس دهندگان و سازندگان ارتباطات بصری در زمینه تبلیغات می باشند.

نمایشگاه (ISM)

نمایشگاه (ISM) مربوط به شیرینی و شکلات

نمایشگاه (ISM) مربوط به شیرینی و شکلات به مدت 4 روز از تاریخ 7 الی 10 بهمن 1397 در شهر کلن واقع در کشور آلمان برگزار می گردد.به جرعت می توان گفت نمایشگاه بین المللی (ISM) یکی از بزرگترین و بهترین نمایشگاه ها در زمینه شیرینی و شکلات در سطح جهان می باشد.هر ساله تعداد زیادی از فعان و تجار داخلی برای شرکت در این نمایشگاه عازم کشور آلمان و شهر کلن می شوند.

نمایشگاه (Hippologica)

نمایشگاه (Hippologica) اسب سواری

نمایشگاه (Hippologica) اسب سواری واقع در کشور آلمان و شهر برلین که به مدت 4 روز از تاریخ 4 الی 7 بهمن 1397 در کشور آلمان و در شهر برلین برگزار می شود.یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های واقع در شهر برلین نمایشگاه تجاری Hippologica می باشد.در این نمایشگاه بین المللی از لوازم ورزشی مربوط به اسب سواری گرفته تا سیستم های مربوط به بهداشت و سلامت اسب و اسب های پرورشی از انواع نژاد ها موجود می باشد.

نمایشگاه  (Beauty Dusseldorf)

نمایشگاه  (Beauty Dusseldorf) لوازم آرایشی و بهداشتی

نمایشگاه  (Beauty Dusseldorf) لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور آلمان و شهر دوسلدورف از تاریخ 9 فروردین ماه 98 به مدت3 روز برگزار می شود.

حضور بیش از پنجاه هزار بازدید کننده از 65 کشور دنیا نشانگر اهمیت بسیار بالای این نمایشگاه می باشد. با وجود بیش از 1300 غرفه در طول این 3 روز میتوان از حضور در این نمایشگاه لذت برد.

بیش از 120 رویداد در برنامه های این نمایشگاه وجود دارد که بیشتر به بحث لوازم آرایشی تمرکز دارد.